I wish today it will rain all day, maybe that will kinda make the pain go away.

2012-03-04 / 04:43:59 / Allmänt / 1 kommentarer
Kom nästan precis upp på rummet. Badade med mina brödrar i poolen och grillade. Super mysigt! Men nu sitter jag på hotellrummet och har precis duschat. Ska snart lägga mig och avsluta lördagen med lite godis och pretty little liars! Inatt ska det bli värsta tornado här i Florida... och i morgon. Inte alls kul. I värsta fall får vi gå ner i sånt skyddsrum... så hejdå om jag dör eller något. Nej fy, så får jag inte säga. Godnatt! ♥

haha, från paraden igår.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan!

Idag gör jag bloglovin' byte med ALLA!

Så vill du också byta?

Skicka då din bloglovin' länk till mig i en

kommentar i detta inlägget: http://flicknamnet.blogg.se/2012/march/bloglovin-byte.html#comment



Kramar från Elin!

2012-03-04 @ 12:55:04
URL: http://flicknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0