If a person makes you smile, keep that person in your life.

2012-03-27 / 19:10:45 / Allmänt / 1 kommentarer

åh, alltså förstå hur mycket jag saknar Florida? Jag vill verkligen tillbaka! Är så trött på allt här hemma nu, igen. Plugg, skola, gå upp tidigt, prov, bråk och allt vardagliga. Det var så bra där. Inga problem, bara leva livet. Brukar blunda ibland och tänka att jag är där, men sen öppnar jag ögonen och ser igen att jag är i mitt lilla tråkiga rum i lilla Åstorp. Jag längtar tills jag, Ebba och Melker ska till London. Ska bli så skönt! Antagligen blir det nästa år, men i sommar ska vi åka någon annanstans!

Nej, nu ska jag sluta beklaga mig. Hur mår ni? Jag mår bättre. Skola i morgon, sen efter hem till baboo. Har dock fortfarande ont i huvudet, ryggen och är förkyld som tusan så ska ta ett bad nu och sen ska jag nog sova. Typ. Eller kolla på veronica mars, otroligt bra serie! Kramis ♥

Kommentarer
Postat av: Cassie

Först och främst, jag älskar verkligen din blogg! Du varierar så olika mellan olika saker och så. Men sen till min fråga: hur ser du på livet? Jag menar, du verkar alltid vara så glad och possitiv! Kram :)

2012-03-27 @ 20:06:52
URL: http://imcassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0