living young and wild and free.

2012-03-09 / 03:06:26 / Allmänt / 1 kommentarer

Var på andra sidan av universal studios idag ju, var mest på harry potter landet, hehe! Och det var helt... magiskt. Haha, ja jag vet min humor suger. Åkte massa roliga karuseller, hulken och massa andra! Åkte även en harry potter karusell som var helt awesome! Det kändes verkligen som om man var inne i harry potter världen och flög efter Harry på hans kvast. As coolt. Men sen kom spindeldelen och då var det inte lika roligt längre... fy vad jag skrek! Köpte lite saker också, visar allt jag har köpt typ i morgon! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: aagnes

åhh, när jag ser bilderna som du tagit i florida, så längtar jag tillbaka dit :(

2012-03-09 @ 17:34:33
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0