Mina 'A' tankar osv.

2012-03-20 / 17:48:53 / serier/filmer / 0 kommentarer
Okej, om ni inte har sett avsnittet och inte vill veta vem A är! SÅ LÄS INTE!!!
Pretty little liars - unmAsked 2x25.

Okej, så Mona är A. Jag är inte förvånad. Faktiskt. Det är samma i böckerna, men eftersom manusförfattaren och alla andra i teamet hade sagt att det inte skulle vara samma som i böckerna så hade man uteslutit henne lite. Men jag visste nästan redan sen förra avsnittet, då hennes banantuggummi har varit en ledtråd hela tiden. Ganska sjukt. Men det är ju dock inte bara Mona, det är jag hundra procent säker på. För Mona skulle inte göra detta själv, tror jag. + hon säger till någon i röd jacka i slutet "I've done everything you asked me to." Och liksom, ja? Det är ju absolut inte bara hon då. Och när dom bestmmer möte med A i det växthuset, eller vad det är. Så ser man klart och tydligt att det är en kille som kommer! Och slutet, att Maya kanske är död? What? Tycker jätte synd om Emily! Men Toby och Spencer är tillsammans igen, YES! ♥ Och arias och ezras dans var så fint. Och "black swan" på balen, det måste ju ha varit Melissa! Men hon är ju gravid? Och "black swan" hade ingen mage. Sjukt konstigt. Och vad vet gubben om vivian/Alison, han som jobbar på motellet. Och vad är det med alla dessa dockorna? Och varför låtsas Jenna vara blind fast hon kan se efter operationen? Och varför kom Paige tillbaka i just DETTA avsnittet, jag lovar hon har något med allting att göra! Och det absolut gulligaste i avsnittet var när Aria inte vill följa med Spencer och lämna tillbaka 'boken'. Och Spencer bara "come on, we're team Sparia!" Så gulligt! Och den stora frågan - vem mördade Alison?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0