reselista

2012-03-12 / 18:30:50 / olika listor. / 0 kommentarer

Var reste du?
Orlando, Florida.

Vem/vilka reste du med?
Min pappa, mina brödrar, Sara & min farmor och farfar.

Hur lång tid tog planet?
två timmar från Sverige till London, ca 10 timmar från London till Florida.

Vad gjorde du på planet på väg dit?
haha... läste hela min bok, åt, läste vår bok, lyssnade på film och kollade glee.

Vad gjorde du på planet tillbaka?
Lyssnade på musik, åt, försökte sova, kollade på footloose, den nya filmen. (SKITBRA!) och läste tidning.

Vad gjorde när du kom till hotellet?
SOV!

Hur såg hotellet ut?
Typ, som en liten lägenhet. Fina, bubbelbad, DUSCH (love), egen spis osv. Jätte mysiga. Blev som ett hem.

Hur många pooler vad där?
Två stora & två varma med bubblor.

Hur var vädret?
Varmt och soligt!

Vad var det roligaste du gjorde?
ALLT! Fast om jag måste välja en sak så var det nog universal studios! Men kan verkligen inte välja, jag älskade allt!

Vad var det tråkigaste du gjorde?
oj... ehm, stukade foten?

Blev du brun?
lite.

Vilka låtar kommer allitd påminna dig om denna resan?





Shoppade du?
shoppade och shoppade. Men ja, jag handlade.

Vad isåfall?
Sunnydale skylt, sån ACTION skylt, drömfångare, tidningar, godis, justin bieber docka, tröjor och massa annat!

Saknade du någon? Vem?
Menar du? Mina vänner & mamma!

Vad var det coolaste du såg?
JAG VAR I USA! ALLT DÄR ÄR COOLT! Nej men... skolbuss, high school, scooby doo bilen, tillbaka från framtiden bilen, range rover, en annan skit snygg bil, magi affären. Much more!

Vad var det bästa du köpte?
Sunnydale skylten, buffy tröja, skal till mobilen. Typ.

Blev du kär där eller var kär i någon när du åkte dit?
Var.

Kollade du mycket på tv?
What?! Haha neeej! Eller jo på kvällarna, men mer på datorn då. Alltså pretty little liars, IIIIIHHHHH! Och Buffy såklart.

Är du hemma från resan?
yes...

Hur var resan?
helt jävla awesome! Har aldrig haft det bästa. Fyfan vad roligt jag har haft! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0