svar till Cassie

2012-03-27 / 20:18:37 / Allmänt / 0 kommentarer

Tack så himla mycket! Det betyder super mycket för mig. Hur jag ser på livet? Om du verkligen vill veta så ska jag berätta om hur exakt jag ser på livet. Jag ser på livet som en resa. Du ska njuta av den för när den är slut ja då är den slut! Livet är kort, gör det bästa av det. Om det kommer komplikationer, le och kämpa. Om det är en svår tid i ditt liv, var stark och gör det bästa av situationen. Jag vet att allt detta bara är ord, men så är det faktiskt. Bara kämpa! Det kanske är en storm nu, men det kan inte regna förevigt. Efter regn kommer solsken. Och om folk får dig att må dåligt, och ignorerar dig osv. Move on! MEN, däremot folk som får dig att skratta, le och må bra! Var likadan tillbaka, uppskatta deras glädje och behåll dom i ditt liv! Umgås med dom. Jag kanske är glad hela tiden, men bakom leendet kan så himla mycket smärta gömma sig! Alla har sin egen sak man "jobbar" med. Hemligheter osv. Men ta hjälp av din familj och dina vänner. Dom är här för att hjälpa dig och få dig att må bra. Och ta hand om människorna i din närhet, uppskatta dom. Det är så jag ser på livet! Njut av varje dag, och uppskatta allt. Även de små sakerna! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0