The winners

2012-03-02 / 01:22:40 / Allmänt / 0 kommentarer
så alla vet, jag lottade ut. Alltså jag valde inte dom själv. Just so you know.


(Förlåt för bilden Ella(;)
Ellinor Andersson.
Shit, var ska jag börja egentligen? Vi har känt varandra sen vi var runt 4 år kanske? Och var varenda dag och har alltid varit bästa vänner. Men sen flyttade du till ett annat hus i ödåkra och jag flyttade till åstorp. vi var fortfarande varje helg osv men senare tappade vi kontakten när vi var runt 11 kanske? Lite synd ändå. Saknar dig i alla fall och tycker vi ska ses snart! Love u Elli :)<3


Linnea Bengtsson.
först och främst, så är du en jätte snäll och söt tjej! Kommer aldrig glömma alla gånger vi lekte när vi var små. När vi lekte sharkboy och lavagirl, och isprinsessan. Och alla gånger vi badade i din pool! Och orsaken till varför jag tog bilden ovan var för jag kommer fortfarande ihåg dagen du kom hem till mig och sa att du hade fått en hund! :') så gulligt, hehe. <3


Hilda Karlsson.
haha, förlåt men var tvungen till att ta greveholm bilden! :D Först, så är du såklart en super rolig, snäll och söt tjej! Och jag bara älskar alla våra misstolk, jag hoppas ingen läser dom smsen. Och alla våra insider skämt. Kan man säga så? Och just ja, sen är du ju min siamesiska tvilling också. Det är så jävla läskigt när vi alltid gör samma saker och tänker samma saker... och moroten, alltså nej gud... och bara så du vet, varje gång jag tänker på lamme så kommer jag tänka på dig :) HAHA! Iaf, du är en super bra vän! Löve u :)


ebba stjärnqvist.
Åh, shit var ska jag börja? Var du tvungen och vinna detta så jag måste sitta och skriva en hel bok typ? haha. Nej men jag kan inte ens skriva alla minnen här. Så många är det. Men tänk alla gånger när vi var små och sprang runt på gatan och lekte? Tänk hur du, jag och mellor alltid har varit så tajta. Som syskon, det kommer aldrig försvina! jag kan se oss om 10-20 år med våra barn, träffas och att våra barn också blir bästa vänner med varandra. Tänk hur kul vi tre kommer ha i london?! Även om vi inte kan åka dit denna sommaren, så blir det nästa! Och denna sommren kommer bli ännu bättre än förra. Men jag är så otroligt glad över att jag har dig, du är verkligen som en syster. Och vi skäms verkligen mot varandra heller, du går ju för fan nästan naken hos dig ibland! Om det inte är ett tecken på systrar så vet jag inte, haha! jag älskar dig mest baboo. Tack för du finns i mitt liv. LOVE UUU! <3


Daniel Håkansson. (Han ville så gärna jag skulle ta med honom också.)
Jag har väl känt dig i typ fyra år tror jag? Och jag kommer ihåg att vi var tillsammans när jag gick i fyran och du i femman, haha! Vi brukar precis inte prata så jätte ofta i skolan men när vi väl gör det så är du rolig att prata med! Du är även super snäll och ganska söt! :) Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0