turtles

2012-03-17 / 10:13:02 / Allmänt / 0 kommentarer

Godmorgon! Bilden ovan är våra sköldpaddor! Ebba gnällde när hon var här i måndags varför jag inte har lagt ut en bild på dom på bloggen än. Och jag kan ju bara säga att både Ebba och Hilda har tappat ner dom i akvariumet... dom har fått genomlida ganska mycket. Sköldpaddsrace osv! Men dom är ju så tråkiga annars liksom. I alla fall! Vaknade för en liten stund sen, ska gå och göra ve mig nu. Bild på håret kommer sen.

Idag står plugga, fixa rummet, läsa och slappa på schemat! Har två/tre prov veckan innan påsklovet. Blä. Så ja! Och ska äntligen fixa mitt rum, sätta upp citat osv på väggen! Och såklart min sunnydale skylt. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0