Universal studios

2012-03-08 / 04:01:17 / Allmänt / 0 kommentarer

Hej älsklingar! Kom hem för inte så jätte länge sen. Var på universal studios och herregud vad roligt det var! Roligaste hitills och därför ska vi till den andra universal parken i morgon! Överglad! Jag måste verkligen vara den jobbigaste att åka bil med här i Florida. "PAPPA, DÄR ÄR EN SKOLBUSS! DÄR STÅR FLERA SKOLBUSSAR! OH MY GOD DET ÄR ETT HIGH SCHOOL! JAG VILL BÖRJA DÄR NUUU! BARA KOLLA PAPPA! PAPPA, DÄR ÄR EN RANGE ROVER! OH MY GOD SKRUVA UPP DENNA LÅTEN ÄR SKIT BRA! PAPPA? SER DU BILEN DÄR? SÅN VILL JAG HAAA!" haha! Alltid... åkte även en skit rolig bergodalbana idag. Den såg skit läskig ut, men jag samlade mitt mod och bara åkte! Så härlig känsla! Och den var super rolig också! Sen åt vi på hard rock café, jätte gott och så. Typ alla satt och dansade och sjöng. Super härlig känsla. Men nu ska jag kolla på bilderna från idag med alla andra! Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0