lista

2012-03-18 / 17:53:52 / olika listor. / 0 kommentarer

♥Namn: Izabelle

Piercingar: öronen och näsan

Tatueringar: Inte än... men när jag fyller 15!! :D 
Längd: 160, typ. haha. 
Skostorlek: 38
Hårfärg: Jag vet inte riktigt min riktiga hårfärg längre.. men just nu; brun med tropiskt gröna toppar. 
Fräknar: nope
Motto: "Stay strong." , "never say never."
Kär? Ja. 
Önskar du att du bodde någon annanstans? JA! NEW YORK, LONDON, FLORIDA, LA, VAR SOM HELST!
Tycker du att du är attraktiv? jadå, såklart. Eh....
Vilket schampo använder du? Ingen aning. Olika. 
Vilken parfym använder du? skitparfymer...
Vad är du rädd för? Spindlar, myror, dinosaurier, bli lämnad ensam.
Gillar du att tvätta? Är jag bortskämd om jag säger att jag aldrig har provat?
Gillar du berg- och dalbanor? JA!!

Senaste…
Filmen du hyrde? Hyrde? Oj... Ebba vilken var det? 
Filmen du köpte? Breaking dawn! ♥
Låten du hörde: Miley Cyrus - when I look at you. 
Låten du laddade ner? Måste ha varit... Train - drive by. 
Personen du ringde? Jag ringer inte folk, folk ringer mig. Haha nej jag skojade bara. Men antagligen mamma. Jag hatar att prata i telefon ;)
Personen som ringde dig? Pappa. 
TV-program du såg? One tree hill! ♥♥
Person du tänkte på? Oj, vill jag verkligen skriva det här? Haha nej, men min pojkvän. :)

Favorit…

Sak att göra: Sjunga, skriva, skratta (!!!), umgås med kompisar, kolla på serier and the list goes on. 
Sport: Basket och kickboxning.
Dryck: Kaffe, te, vatten & cola! 
Kläder: Jeans, någon snygg tröja och skinnjacka. Eller det varierar egentligen..
Film: Tvingar du mig? Twilight filmerna, en vampyrs bekännelse, halloween filmerna, scream filmerna, footlose, grown ups, hungerspelen (fast jag inte har sett den än, hehehe) och måååånga fler!
Bil: Åh, range rover... come to me! 
Serie: Buffy, pretty little liars, glee, one tree hill, ghost whisperer. Och många fler, men orkar inte skriva alla. 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Yes.
Gråtit över en flicka? ja, friend.
Ljugit för någon? Never trust a pretty girl with an ugly secret.
Varit i slagsmål? haha, tror det. 
Blivit arresterad? Gud nej!
Träffat någon från internet IRL?
Nej... det tror jag inte. 

Antal…

Gånger du varit kär?
Två.
Gånger ditt hjärta brustit? Hjälp...
Tjejer du kysst? På kinden isåfall...
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? inte en blekaste aning.


Senaste…

Boken du läste?
Just nu läser jag 'döda flickors dans.' Och innan den 'fatta eld.' 
Personen du fick e-mail av? Facebook.
Personen du fick brev av? Brev? Ehm..
Personen du fick sms av? Min moster, tror jag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Heeela familjen? Några år sedan, innan mamma och pappa skildes. Men familjen utan mamma? Precis. 
Saken du köpte? Förutom pretty little liars dvdn jag precis beställde? Min blåa hårfärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0