någon lista bara

2012-03-27 / 19:17:53 / olika listor. / 1 kommentarer

namn? - Izabelle
när fyller du år? - 1;a November.
några piercingar? - Öronen och näsan.
vad har du på dig just nu? - mina fula blommiga pjymas byxor, linne och trosor.
vilken årstid är bäst? - beror på. Sommaren, men gillar även hösten!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova till typ tio, gå upp och äta god frukost med familjen och så!
vad tycker du mest om hos dig själv? ehm... ögonen?
vad är du bra på? - Skriva? Och lyssna kanske.
vem älskar du mest på denna jord? - Mina vänner och såklart min familj.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Både och. Ibland är det skönt att vara ensam. Men älskar att sova över med kompisar!

vem vet allt om dig? - Alla? Haha! Nej men min mamma vet väl det mesta.
vem är den roligaste av dina vänner? - Taskigt att välja ut en. Men jag skrattar och är glad med alla mina kompisar. Så jag får väl säga alla.
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är lika fina ♥
vem är mest partynisse? - Det måste väl vara... pontus, typ.
vem är den du helst har filmkväll med? - Alla tjejer i klassen. Och såklart baboo och mellor.

vem av dina vänner är mest "evil"? - Hilda, absolut. Haha. Inget illa menat Hildis ;)
vem står dig närmast? - Ebbis.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå!
vem är farligast i din familj? - Haha, mina brödrar for sure!
vem ser roligast ut ? - Öhm.. kan inte säga här, haha. Men jag tror alla vet vem jag syftar på?
vem är coolast?- Helt klart jag! ;)
har ni något husdjur? - Yes. Två hundar, en katt, två sköldpaddor och en hamster.
vem har du mest gemensamt med? - I familjen? Mamma.
vem står för underhållningen? - Alla, I guess.
vem sover du oftast med? - Baboo.
roligaste kvällen med familjemedlem? - När vi kollade på serier, åt godis, spelade kort och snackade!
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon är bredvid mig, så nu?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Två dagar sen.

vad har du gjort? - Suttit hemma, kollat på tv, pluggat och lyssnat på musik.
har du varit glad idag? - Sådär.
har du varit ledsen idag? - Ja.
har du gjort något bra idag? - Pluggat.
vad ska du göra nu? - fortsätta svara på frågor om mitt intressanta liv...
har du gjort något dåligt idag? - nej, det tror jag inte.
vad har du ätit idag? - Spagetti och köttfärsås.
har du duschat idag? - Ja, gjorde det precis.
är du trött nu? - lite.
vad händer imon? - Skolan och sen träffa baboo!
har du varit i skolan idag? - nope

Hur mår du just nu? - Sådär.
Har du piercat dig? - haha, nej.
Är du hungrig nu? - nej.
Vad är klockan nu just nu? - 19:55
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - min blogg bara.

Vem ringde dig senast? - Ebba.
Vem ringde du senast? - Jag ringer typ aldrig någon, haha! Sms for life!
Vem sms:a till dig senast? - Emil ♥
Vem sms:a du till senast? - Emil.

Lyssnar du på musik just nu? - Noppe snoppe.
Vilket är ditt favoritband? - One direction och Guns n' roses.
Vad gillar du för musik? - Allt. Typ.

Är du kär just nu? - Yes
Har du kysst någon idag? - hehe, nej.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - En som heter Anton. Var typ 4 år.
Hur länge höll det? Typ, två år? HAHA!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Antagligen Emil?

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - haha nej!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej tack.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - njäe, det tror jag inte.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Ingen speciell stil väl. Men vill han ska klä sig hyfsat bra!


Kommentarer
Postat av: Rosmarie

Vem är det du i kär i? :D

2012-03-27 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0