You spin me out of control

2012-03-16 / 17:43:31 / Allmänt / 1 kommentarer

revolt, breaking dawn och blå hårfärg! Bättre än så kan det inte bli. Hehe!
Var på väla med mamma och lillebror, gick snabbt. Typ två timmar. Skulle egentligen ha supernatural istället för breaking dawn men den fanns inte inne. Och ikväll färgar jag mina hårtoppar blå! Skönt med en förändring, äntligen! Ikväll ska jag mysa med familjen och i morgon ska jag fixa på mitt rum osv. Lugn helg för nästa helg blir ganska fullspäckad. På fredag ska jag på bio med Maria, Hilda, Ingrid och Clara och kolla på hungerspelen. ÄNTLIGEN! Och på lördag sover jossipossi hos mig! ♥

Kommentarer
Postat av: aagnes

har också haft blå toppar, sjukt snyggt är det! :D

men nu har jag rosa underhår istället, eheh :p

2012-03-16 @ 22:31:02
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0