Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

2012-05-05 / 20:40:17 / olika listor. / 0 kommentarer
1. Jag är rädd för framtiden.
2. Jag lyssnar nästan aldrig på en låt som jag inte kan relatera till.
3. Jag försöker alltid le igenom allt.
4. Jag hatar när folk säger att jag är bortskämd och ego.
5. Alla tror att jag alltid är glad, rolig och hyper. Men jag kan vara jävligt tråkig ibland. Och tro mig, jag är inte alltid glad. Jag har inte alltid ett leende på mina läppar som dom flesta verkar tro.
6. Jag har svårt att visa känslor.
7. Jag borde verkligen minska på energidricka...
8. Jag önskar att vårt bibliotek här i Åstorp var som det är typ i USA. Och framförallt - att det skulle vara lite tystare!
9. Jag längtar till min rygg blir bättre. Så jag äntligen kan börja träna igen!
10. Vissa säger att jag blir kär lätt. Men sammanlagt har jag varit kär i två personer, kanske inte ens det. En är det kanske till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0