don't know if you're the one, that takes a little time.

2012-05-12 / 10:49:41 / Allmänt / 1 kommentarer
Godmorgon! När jag vaknade satte jag på vampire diaries direkt, somnade igår när jag skulle kolla på det. Pratade med massa folk på skype tills typ ett. Underbara vänner alltså! I alla fall. Vampire diaries... fuck, shit, fuck, shit (haha nicole!) Alltså det kan inte sluta så! Och jag grät mig igenom hela avsnittet. Världens bästa avsnitt men också världens sämsta. FYFAN! Damon, Elena, Stefan... ÅH! Och Alaraic och så bara... vil inte spoila. Men snacka om att jag grät till tillbaka blicken Damon hade av han och Elena? "Maybe if we met first..."  "Maybe."♥






"So what do you want?"

"I want you to get everything you're looking for.
But right now I want you to forget that this ever happened.
Can't have people knowing I'm in town yet. Goodnight Elena." ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

kan du inte lägga ut en bild på dig utan smink? :d

2012-05-12 @ 14:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0