hey, hey, you, you, I can be your girlfriend.

2012-05-13 / 20:43:52 / Allmänt / 0 kommentarer


jag kom just på att det är skola i morgon igen. Och nu är det roliga slut på svenskan. Novellskrivandet är över. Blö. Hade kunnat göra det föralltid på svenskalektionerna. Men nu tror jag vi ska börja med första världskriget... eller något. We'll see. Nu ska jag lägga mig och kolla på någon bra serie. Buffy, Veronica Mars, pretty little liars, Angel, gw... det finns för många att välja mellan. Men jag tror det blir pretty little liars. Det var längesen. Och jag kan knappt vänta tills det börjar igen den femte juni. Inte långt kvar nu. Bloggar kanske mer sen, annars, godnatt älsklingar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0