I'll be there in a heartbeat

2012-05-05 / 18:41:01 / Allmänt / 0 kommentarer
Jag hittade mina USA converse. Vet ni hur länge jag har velat ha såna? Sen köpte jag en vit bikini, den är mycket finare än den ser ut på bilden. Och såklart en nyckelring då pengarna skänks till unicef. Alla säger att jag alltid letar efter en ny god gärning att göra. Och pappa tyckte det var onödigt. Men inte jag! Hehe. Har varit på pappas jobb och på båten också. Sen skulle jag sova en halvtimme när jag kom hem men det blev visst lite länge, hehe... Nu får jag väl se vad pappa har planerat för vår lilla familj ikväll! Orkar inte göra något alls. Vill bara sova. Så får se hur det blir. Puss sålänge älsklingar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0