izzas pinsamma stunder

2012-05-06 / 21:54:06 / Allmänt / 0 kommentarer

* En gång stod jag och "smekte" mina serier/filmer och sade för mig själv "mina små bebisar..." Så kommer mamma in i rummet och bara; "Vafan håller du på med?!"

* När jag strulade med min dåvarande pojkvän råkade jag bita honom i tungan...

* Första dagen i åttan så sade en lärare, "7:1 samlas här!" Och jag gick och ställde mig, alla tittade konstigt på mig och sen kom jag på att jag gick i åttan.

* När jag var liten så tränade min pappa på gym. Och så skulle hans tjej sola i solarium där. Så skulle vi gå och låsa upp dörren och skrämma henne, så var det sån dörr man kan öppna med tex en krona. Så öppnade jag då. Så var det fel upp och istället ser vi en skrämd, helt naken tant...

* När jag satt i klassrummet och väntade på lektionen skulle börja så pratade jag med mamma i telefon. Så tog jag det på högtalare och såklart så skulle mamma säga just då, "och du? Jag har bytat dina menslakan!" Tack mamma, tack!

* När jag var i London så råkade jag säga till en kille i en affär "we came back later." Vilket är helt fel.. (det skulle varit "we're coming back later.") bara för jag blev stressad. Och så kollade han på mig som om jag vore en gullig, liten flicka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0