saker ni inte visste om mig...

2012-05-29 / 20:18:21 / writings / 0 kommentarer
▲ Jag kan knappt se svenska filmer. Det låter så otroligt konstigt när dom pratar.
▲ Jag har en alldeles för stor kärlek till bögar och negrar.
▲ Jag har fobi för dinosaurier. På riktigt alltså. Jag hatar dom.
▲ Jag blir kär lätt. Även om jag har svårt att erkänna det.
▲ Jag vet inte vad jag skulle gjort utan musik.
▲ Jag misstolkar typ... allt.
▲ Jag älskar att bli skrämd.
▲ Jag älskar killar som har tatueringar och typ åker skateboard eller longboard.
▲ Är svag för bruna ögon.
▲ Gillar kyrkogården. Jag är konstig, jag vet.
▲ Stör mig otroligt på fjortisar.
▲ Jämfört med dom flesta i min ålder festar eller dricker jag aldrig. Jag tycker inte ens det är roligt att gå på ekebo osv. Kanske jag som är sjukt tråkig bara... haha.
▲ När jag har druckit för mycket energidricka blir jag väldigt, väldigt hyper. Väldigt.
Jag har scenskräck. Men jag skäms inte för att typ sjunga super högt mitt i matsalen...
▲ Jag är inte rädd för att chansa.
▲ HATAR spindlar.
▲ Stör mig på när folk lägger ut en bild på tex facebook och bara; "fin/ful?" Åh... bekräftelse är vad det är. Eller typ folk som lägger in en bild och skriver "igga bilden." Men herregud, lägg inte upp bilden om du vill att folk ska ignorera den!
▲ Det känns som alla mina vänner har valt vilket gymnasium de ska gå på och hur deras framtid ska se ut. Och jag bara... Don't know a thing. Jag... lever i nuet. Om jag nu ska skylla på något.
▲ Jag vill bli nudist. Men det är ju förbjudet...
▲ Nu kommer jag inte på mer intressant om mig...
▲ hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0