the perfect guy

2012-05-14 / 21:37:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Hur min perfekta kille skulle vara;

♥ Han ska helst kunna sjunga. Och spela gitarr.

♥ Han måste ha humor!

♥ Han ska prata lika mycket som jag. Vi ska kunna prata om allt och ingenting.

♥ Vi ska kunna vara tysta när vi är med varandra utan att det blir "pinsam tystnad".

♥ Han måste gilla skräckfilmer. Eller såklart han inte måste. Men det är ett stort plus!

♥ Han måste kunna ta bort spindlar! Alltså... jag är livrädd för spindlar. Och om han också är det så kommer typ båda springa och gömma sig i soffan eller något. Och väntar på att spindeln ska dö av ålder eller något. Okej, det hade varit ganska gulligt. Jag kan se det framför mig haha. Men ändå!

♥ Han ska gilla film och serier lika mycket som jag.

♥ Vi ska kunna ha mysiga hemmakvällar men också gå ut och ha roligt med vänner ibland.

♥ Han ska ju se ganska bra ut.

♥ Det gör absolut ingenting om han har magmuskler... ;)

♥ När det kommer till utseendet ska han helst ha brunt hår, vara ganska lång, och ha bruna eller isblå ögon!

♥ Han ska gärna vara lite "badboy" men ändå snäll. Lite som Damon...

♥ Han ska vara fräsch. Alltså duscha ofta och så. Och inte lukta äckligt. Haha!
♥ Han ska ha hyfsat bra betyg och bry sig om skolan. Fortfarande inget måste, men ett +.
♥ Han får spela. Men ska inte vara en riktig spelnörd.
Det var väl i princip allt... denna listan hade kunnat bli hur lång helst. Men jag nöjer mig med detta, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0