I think I found my boy, if it's you then speak to me.

2012-05-11 / 21:41:06 / Allmänt / 0 kommentarer
Har suttit med min novell hela kvällen typ. Har verkligen ingen inspiration så den får helt enkelt bli som den blir. Sitter och lyssnar på massa gamla låtar. Hade super roligt med mina kusiner och brödrar innan också. Dem sminkade mig och min mamma och sånt. Sen har jag suttit och läst massa noveller jag har skrivit för min mamma och brödrar. Min äldsta bror är nog den som alltid har stöttat mig mest. Om jag tänker efter. Så jävla gullig. Han bara; "Jag tycker du ska bli författare Izabelle. Jag vill också kunna skriva så bra!" Sen går han ut till min mamma och säger; "Jag tror Izabelle kommer bli författare mamma!" Nu ska jag fortsätta skriva i alla fall. Jag känner mig som en författare i en film som aldrig har någon inspiraton och bara låter det där strecket stå och blinka. Puss och hej! ♥





No I don't wanna fight it, I don't wanna hide the way I feel.
So I guess it's time for me to say, that I got eyes for you baby.
I want us to be together. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0