you're not gonna break my soul

2012-05-22 / 19:16:15 / Allmänt / 0 kommentarer

Förlåt för världens sämsta uppdatering. Har haft en mysig och rolig helg med familjen. Längesen jag bara umgicks med familjen. Sen har det ju varit skola igen. Och underbart väder. Gick med shorts och linne idag. Wonderful! Var med Ebba och Melker igår och hade super roligt ute hela dagen. Och idag var jag med nicole. Pluggade, snackade och sånt roligt! Mina kvällar har slutat på skype med Hildis som läser för mig, haha. I morgon slutar dessutom glee. Världens undergång. Typ. Nej, jag vet att det kommer komma en säsong 4, och alla skådespelare ska vara med. Fast inte i alla avsnitt. Men det känns ändå som om det slutar i morgon, för alltid liksom. Nu ska jag kolla one tree till! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0