change the voices in your head, make them like you instead

2012-11-17 / 12:46:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Sitter här på mitt rum med bra musik i högtalarna, med en kopp kaffe och har precis badat. Sitter och skriver på min bok som jag inte kommer någonstans med. The life of a writer. Kind of, sort of. Bara det att jag är inte riktigt en författare ääään.
 
Alltså ni vet ju att det finns ungefär 6 i hela världen som ser exakt likadana ut, betyder det då att det finns typ fem till som ser exakt ut som Justin Bieber? Liksom... ahhh. Let's find them! ;] Försöka, at least. Nu ska jag sluta babbla, och sluta skriva på engelska. Good luck till mig själv. < se. Fan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0