Dag 1 - 10 fakta om mig

2012-11-17 / 10:55:35 / olika listor. / 0 kommentarer
Δ Jag har den brittiska flaggan överallt så min kusin kallar den flaggan "Izabelles land" nu. 
Δ Jag brukar alltid önska mig massa dyra saker i julklapp, i år är Justin bieber hörlurar och en ny dvd det enda som står på listan. 
Δ Fick ett liitet sammanbrott när mina JB-hörlurar gick sönder. 
Δ Jag saknar att skriva men har ingen inspiration just nu.
Δ Jag älskar att skrämma folk. 
Δ Jag har tre hundar, en katt, en kanin och två sköldpaddor. 
Δ Två av mina hundar heter Buffy & Spike, sköldpaddorna heter Xander och Willow, kaninen heter Angel och katten heter Faith. Allihopa är alltså döpta efter Buffy-karaktärer. 
Δ Förr var YOLO ett bra motto, nu missbrukas det bara. 
Δ Jag förstår inte saken med märkeskläder, varför är det så viktigt för vissa? 
Δ Jag ääälskar starbucks. Jag vet inte varför. Jag älskar nog det på oxford street i London extra mycket, för det var där Justin och Aubrey träffades för första gången :] thihi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0