I shouldn't miss you, but I do.

2012-11-04 / 20:15:28 / Allmänt / 0 kommentarer
^Min kväll typ. 

Idag har jag bara legat i sängen och kollat på olika serier. Bland annat charmed och ghost whisperer. Åkte hem till pappa runt fyra och har bara kollat GW här också, hehe. Philipe och Hampus kom hem från oj och hade köpt en Justin tidning till mig, så gulligt! :') Har nyss duschat, tagit Justin's bodylotion och skrivit dagbok. Mycket roligare med denna dagboken, färgglad och så. Suger dock på att skriva dagbok, glömmer alltid. Men ska verkligen försöka nu! Fatta vad kul att läsa när man blir äldre! 
 
I morgon är det dags för prao. Ska praoa hos min pappa för jag hittade inget annat. Lite tråkigt. Hoppas där inte är något att göra så jag kan kolla på serier, hehehehe. Nu är det dags för Buffy, sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0