I thought things were going alright

2012-11-30 / 22:33:17 / Allmänt / 0 kommentarer
kind of det jag fick idag. Fick biobesök (som jag redan har varit på) av min ena moster och en tröja av mormor. Men det gick inte så bra att fota tröjan...
 
Åh, skola idag, underbart om jag får säga det själv! Haha riktigt skönt att vara tillbaka. Annars har jag inte gjort så värst mycket förutom kalaset då. Jonathan och Josefin (mina kusiner) ska sova här inatt. Såå mysigt. Sitter och kollar på en serie någon tipsade mig om på twitter, lost girl heter den. Verkar dock inte så bra... annars messar jag bara med ingilo och har livsviktiga diskussioner! Kommer nog somna ganska snart tho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0