If you miss a day without your friend, your whole life's off track

2012-11-29 / 16:39:20 / Allmänt / 0 kommentarer
Är fortfarande sjuk, därav den dåliga uppdateringen. Har ingenting att berätta och framförallt ingen inspiration. Idag släpade mamma med mig ut i skogen, men det var nog behövligt. Frisk luft liksom haha. Annars har jag bara segat framför one tree hill och charmed. I morgon är det äntligen skola, yees! Och på kvällen ska vi ha kalas för mig och min bror. Lite sent hahaha. Känner verkligen att jag inte har gjort något på fyra dagar, har så mycket överskottsenergi! 
 
Annars då? Ska nog baka med mamma lite senare. Mysigt. Jag har börjat drömma så otroligt konstigt. Har alltid haft lite märkliga drömmar men nu är det liksom extremt! Speciellt drömmen jag hade för typ en dag sen, SHIT. Typ tusen olika saker måste ha blandats i huvudet. Nej, nu måste jag plugga. Har matteprov nästa vecka. Jag är inte ens klar med kapitlet. Wish me luck...
åh, vad mysigt med sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0