London 2012

2012-11-01 / 12:51:00 / konserter / 0 kommentarer
Vaknade hos Ebba i tisdags av att pappa skickade tusen sms om att vi skulle åka till stockholm och jobba. Gick upp och gjorde ve mig och sedan fick jag gå hem till pappa. Vi satte oss i bilen och körde mot stockholm, trodde jag. När vi kom vid bron där vid köpenhamn blev jag lite misstänksam. Jag frågade pappa varför mitt mobilnät ändrades till danmark. När vi körde in på flygplatsen sa han "Vi ska inte till stockholm, vi ska till London." Och jag fattade verkligen ingenting! Var typ i chocktillstånd. 
 
 Vi gick in och checkade in och väntade på flyget. När vi kom fram åkte vi taxi i en och en halvtimme till hotellet som låg jätte nära oxford street.
 
Bestämde att vi skulle åka och kolla på Nicki Minaj på kvällen så det gjorde vi, bokade biljetter tre timmar innan konserten började haha. Konserten var fantastisk och Nicki var riktigt härlig och cool! Vi åt även på starbucks innan. När konserten var slut åkte vi tillbaka till hotellet och somnade typ direkt.
 
På morgonen vaknade vi ganska tidigt. Sen var det dags för shopping. Shoppade nästan bara inne på primark. Åh, bästa affären! SÅ snygga saker att jag dör. Handlade en massa (ni får lite bilder sen) och sen fick jag även Justin's parfym 'girlfriend' som luktar underbart. Sedan fikade vi på starbucks. Åkte dubbeldeckare, ÄNTLIGEN - till victoria station där vi skulle boka tåg till senare. Gick runt lite i London, åt på resturang och hade bara det allmänt mysigt och roligt! Sedan tog vi buss till tåget, tåg till flyget och sedan flyg hem. Var hemma runt ett inatt. Underbar resa, underbar femtonårs present. Att bli "kidnappad" till London är ingenting man glömmer precis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0