up in my head I'm your girlfriend, but that's one thing you've already got

2012-11-20 / 21:33:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Oh my god, mina armar. Tränade typ dubbelt så länge idag, närmre än timme. Tränade med min bror vilket faktiskt var ganska roligt. Nu har jag precis badat, badet blev helt lila. As always när jag har färgat håret. Nu ligger jag i min säng och ska kolla på.. nej, inte buffy. Något annat. Vet inte vad. 
 
Alltså det känns verkligen som om alla har pojkvän just nu, JAG VILL OCKSÅ HA POJKVÄN. Men jag är så himla kräsen. Och jag vill ju inte bli tillsammans med någon bara för att liksom. Där ska ju "vara" något också. True love you knooow? ;) (Alla tror att jag syftar på Justin men jag vet faktiskt om att jag inte kommer få honom, så bara sluta vara så jäkla paranoida) Nu ska jag deppa ner mig i te och någon serie, för att jag inte har en pojkvän. Och när man inte har en pojkvän så får man njuta av film-kärlek. FÖR FAN, SKÄRP DIG IZABELLE. Du är 15, du har hela livet framför dig! Fast jorden ska ju gå under om typ 30 dagar...
starbucks, ska vi gifta oss? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0