vinsten är en otroligt tråkig tid

2012-11-13 / 15:46:09 / Allmänt / 0 kommentarer
Kom hem för typ en timme sen, har bara suttit här och kollat videos typ... Riktigt roligt på praon idag faktiskt. Men utöver det så har inte dagen varit så bra. 
1. Min älskade Justin Bieber hörlurar har gått i sönder. ALLTSÅ FATTAR NI? De var mitt liv! Hur ska jag klara mig? Jag ska till och med till pappa häromdagen "min Justin bieber hörlurar är det bästa köp jag någonsin har gjort." 
2. Min hund ligger bredvid mig och FISER. Luktar inte gott kan jag säga. 
3. Det är så fruktansvärt kallt!
4. Mina omdömen har inte kommit och jag ska ha utvecklingssamtal i morgon, känns ju jätte bra. 
5. Allt är bara allmänt tråkigt. 
6. Jag måste plugga matte.
 
Men däremot finns det ju bra saker också! 
1. IMORGON ÄR DET BREAKING DAWN PART 2 PREMIÄREN! 
2. Jag fick choklad på praon. 
Ja, det var nog det bara... just nu är det stadiet mellan hösten och vintern. Vi kan kalla det... vinsten (ha ha) och det är så otroligt mörkt och tråkigt, och kallt. Jag vill att skolan ska börja igen. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Dricka te, äta nutella och kolla på supernatural. Hoppas ni har det bättre än mig. Kommentera, sms:a eller vad som helst så kanske ni piggar upp mig så jag slipper komma in i deppression. Bamsekram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0