welcome to the hellmouth

2012-11-18 / 20:10:15 / Allmänt / 0 kommentarer
 
Har lagt mig i sängen nu med mina män ben & Jerry och kollar på allra första buffy avsnittet. Kommer aldrig tröttna på det. Nu kommer angel snart. Åhh.
"Who are you?" 
"Let's just say I'm a friend." 
"Well, maybe I don't want a friend." 
"I never said I was yours." 
Oh, buuurn. Nej sorry Buff. Sen kom jag på också, eller buffys mamma sa det. Att hon är ju bara sexton. Vilket betyder att hon var ungefär femton när hon blev slayer. Vilket betyder att jag snart kommer bli det ju! Jag är ju femton! aaaah! Nu blev jag lite nervös faktiskt... Första skoldagen i morgon på tre veckor, ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka men inte allt plugg igen. Kommer nog somna ganska sent pågrund av att det är AMA ikväll, hehehe. Och Justin och Selena ska sitta bredvid varandra. Oh my! Kommer bli spännande. Natti! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0