we'll be doing what we do

2012-11-03 / 16:54:32 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej på er! Förlåt för bloggningen men har inte haft tid faktiskt! Lördag idag, har inte gjort ett skit. Vaknade hos nicole imorse och var väl hemma runt halv ett. Kollat xfactor US men annars ingenting. 
 
Torsdag
Fyllde femton år. Jag vill inte bli äldre nu alltså, hahaha. Hade en super mysig morgon med familjen. Runt halv fem kom Hildis och nicci till mig, vi skulle fira halloween. Gå trick or treat och sånt men det blev inte så lyckat. Vi åt kinamat, stack till kyrkogården, skrattade, tramsade och annat kul. Sedan avslutade vi dagen med den "nya" halloween filmen som slutade med att vi gick och lade oss vid fyra. Hade en super duper föddelsedag i alla fall. Taack. ♥
 
Fredag
Vaknade av klockan som ringde vid åtta men var halvt död så sov till typ tjugo över när nicole och hilda i princip tvingade upp mig. För vi skulle köa till one direction biljetterna som släpptes klockan nio, iiihh! Panik säger jag bara! Vi satt med varsin dator och varsin telefon. Ringde, köade och ja.. När vi såg att vi kom in och kunde beställa biljetter krånglade hela sidan, när vi redan hade skrivit in kontonummer och allting. Så vi trodde att vi inte hade fått några. Kändes hemskt, seriöst! Sedan plingade det till i mobilen och ett mejl kom som bekräftade biljetterna. Detta följdes av skrik, glädjeeee och dans till live while we're young. 
Sen åkte nicole hem, jag och hilda låg i sängen typ hela dagen och kollade på one tree hill. På kvällen stack vi till nicci och åt tacos samt kollade på xfactor (1D uppträdde ju!!) Så ja, jag har haft en bra start på november i alla fall! Hoppas ni också har haft det! :]
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0