When things get rough, he just hides behind his Buffy

2012-11-05 / 09:51:55 / Allmänt / 0 kommentarer
Nu är det såhär att... jag har kollat om hela Buffy. Såg sista avsnittet på säsong sju igår. Vad ska jag nu göra? Jag kan ju inte kolla om det igen eftersom detta var ungefär fjärde gången jag kollade om alla säsongerna från början. Till och med mina föräldrar säger att jag är beroende och att det inte är hälsosamt. What to do, what to do? Jag kollar ju på charmed, men vill gärna ha två serier att kolla på samtidigt. Och då menar jag inte typ vampire diaries, glee, AHS, pll och sånt som går en gång i veckan. Kanske ska börja kolla på revenge? Den verkar ganska bra. Ja, den får det bli. Ska börja direkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0