you should be here with me, safe and warm.

2012-11-24 / 13:52:00 / Allmänt / 0 kommentarer
I'm hooome. Öppet hus på olympia alltså. Första skolan som jag känner att jag gillar av de jag har besökt. Denna kändes mer såhär "high school" som i USA och sånt. Det har inte de andra gjort. Hur mycket jag än trivs på min lilla skola så vill jag prova något större. Blö, allt det här med gymnasium gör mig så trött. Jag vill inte byta skola. hahaha. 
 
Annars då? Precis publicerat första kapitlet på den nya novellen. Så in och läs den vettja! Länk finns i inlägget under. Julmusik är på full volym i huset, längtar till det blir snö och till julafton. Så mysigt. Nu ska jag gå och hitta på något. Det kommer typ bli att jag tar kaffe och sedan sätter mig här igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0