you'll never love yourself half as much as I love you

2012-11-15 / 18:20:42 / Allmänt / 0 kommentarer
Baaaabe. ♥

Alltså det värsta med att ha ont i halsen måste vara att man inte kan sjunga? Det är ett stort problem för mig iallafall. Sitter och lyssnar på musik och försöker med allt för att inte sjunga med. Min moster och kusiner är här och vi ska snart äta, mysigt värre. I morgon är det dags för att besöka två gymnasium i helsingborg. Får hoppas på att jag mår liite bättre tills dess! 
 
ÅH, nu kom little things på! Kan ju inte låta bli att sjunga då! Faaan. Men min röst bryts, låter nog underbart fint. Nu ska jag gå och mysa med min Buff. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0