Dag 06 - Mitt tidigaste minne

2012-09-05 / 16:41:48 / olika listor. / 0 kommentarer
tidigaste... hm, jag vet inte. Kommer ju ihåg massa saker. Kan istället berätta om ett ganska roligt (och tidigt) minne. 
När jag bodde i ödåkra så var min "bästis" då Ellinor, då en dag så var hon inte hemma så jag 'lekte' med tanja istället. (en annan kompis) Så var vi i hennes uterum då, så skulle hon vara snäll och hämta läsk eller något till oss så hon gick ju in där inne och jag stannade kvar i uterummet. Så ser jag Ellinor gå på baksidan och vinka till mig, och jag ville ju hellre va med henne så jag bara sprang därifrån och lämnade tanja. HAHAHAHA. Kommer aldrig glömma detta! Kan väl tippa på att jag var runt 4-5 år kanske. Haha!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0