I can tell by your eyes that you're in love with me

2012-09-15 / 14:09:04 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej på er! Åkte hem till Ebba igårkväll, mådde inte så jätte bra men eftersom det är som ett tredje hem där hemma så kunde jag lika bra sova där. Dock mådde jag inte bra och både jag och Ebba var super trötta så vi somnade redan klockan tio. HAHA, kan ni fatta? Klockan tio! Sjukt. Åkte hem imorse, tog en uppfriskande powerwalk och satt med ansiktsmask så mina finnar försvinner till skolfotot på måndag... Idag vet jag inte alls vad som händer faktiskt. Mår fortfarande inte helt prima, men vill inte bara slöa bort hela lördagen. Får väl helt enkelt se! 
Vill tillbaka... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0