22 april 2013

2013-04-25 / 20:38:00 / konserter / 0 kommentarer
Jag vet inte ens var jag ska börja. Hur jag ska börja förklara denna underbara händelse. Runt 9 i söndags kväll satte jag, Ebba och min pappa oss i bilen och körde mot Stockholm. Vi var framme runt 3 på morgonen och slocknade på hotellet direkt. Vi bodde då på Grand Hotel. På morgonen, runt halv 9 vaknar vi av att massa tjejer står utanför och skriker. Vad trodde vi liksom? Vi bor på Grand Hotel och Justin Bieber kan komma när som helst. Bara en halvtimme senare läser jag på facebook att han beräknas komma till hotellet vid 11. Jag och Ebba fick panik och skyndade oss ut och åt frukost. Runt kvart i 11 ställde vi oss i fönstret med perfekt utsikt där alla tjejer stod och skrek + där Justin skulle komma. Efter ett tag kom hans turnébuss. Vi stod där i ungefär en halvtimme och då kommer Justin utspringandes. Det blev verkligen panik, senare sprang han in på hotellet och då var jag och Ebba typ 2 meter ifrån honom. Så vi började gråta. 
1&2 bilder utanför och inne i globen. 3: utanför hotellet. 4, JUSTIN BIBAAAH! 
 
Sen gick jag och Ebba på bieber-jakt på hotellet utan lycka men det var ändå kul och vi var ändå väldigt glada. Vid ett körde vi till globen, åt lite där och drack kaffe. Började köa ungefär 2 timmar innan insläppet. Det var ganska chill förutom att där stod en tjej som hade värsta affro, nudel håret som stod och slängde med det i våra huvuden heeela tiden. Så irriterande. 
När vi äntligen kom in kom vi as bra på parkett, nästan längst fram vid "stängslet". Och de som stod precis framför oss hade köat i åtta timmar, ÅTTA. Och vi köade i 2 och kom typ lika bra till. 
Hela konserten ska vi inte ens snacka om. Så underbar! Dog när han tog av tröjan. Och jag och Ebba började såklart gråta när han sjöng one time. + lite andra gånger. Vi höll på att svimma ett antal gånger eftersom vi inte hade vatten och för det var så JÄVLA varmt. Men vi klarade oss. Drack dock en liters vattenflaska när vi kom ut. 
Allt har varit så jävla underbart. Det går inte ens att beskriva. ♥
Bilderna är tagna med min sugiga kamera, men inte nog med det. Hittar inte sladden till kameran så har fått fota med mobilen på kameran. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0