here's to never growing up

2013-04-15 / 17:20:01 / Allmänt / 1 kommentarer
Långtråkig dag i skolan... kom i alla fall in preliminärt på mitt förstahandsval (gymnasium) så det är ju göööttt! Fick dock bajs dålig betyg på mitt grammatik prov, men jag kände det på mig och jag har orsaker till varför det gick dåligt så bad om att få göra om det, så det är no big deal :) När jag kom hem från skolan drack jag kaffe och sen direkt ut och sprang en runda, och efter det gjorde jag en del övningar här inne. Hittade en as grym guide på youtube som jag ska börja följa från och med i morgon. Har nyss ätit och ska snart på "föräldramöte"... tråkigt. Puss på eeeer

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken guide är det på youtube du följer?

2013-04-15 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0