he's my kind of crazy

2013-04-20 / 12:45:45 / Allmänt / 1 kommentarer
Hej, sorry för dålig uppdatering. I torsdags var det PS årliga konsert och jag sjöng två låtar med sångensamblen. Det var väl.. kul. Eller något. Mådde dock ganska dåligt hela kvällen, trodde typ jag skulle svimma till slut. Sen när jag kom hem tog jag tempen och det visade sig att jag hade feber. Kul. Fick panik och ville inte leva mer eftersom det är Justin på måndag. Var hos doktorn igår och jag hade halsfluss. Trodde det var kört... men fick penselin och nu har det blivit bättre och febern är borta, SÅ SKÖNT :D Fick horoskopet ovanför igår, fett creepy. 
 
Så nu längtar jag bara till måndag. Kör redan vid 5 på morgonen ungefär. SKA BLI SÅ ROOOOLIGT. Ska bara vila hela dagen så jag blir helt återställd. Pusssss

Kommentarer
Postat av: Bianca Eriksson

Va fan va du där i måndags?!?!?!?!?!??!?!?! Varför såg jag dig inte ?!?! :O

2013-04-25 @ 10:57:04
URL: http://biiancaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0