I just wanna fly away

2013-04-05 / 18:38:13 / Allmänt / 0 kommentarer
Förlååååt, jag är hemsk på att uppdatera men har faktiskt en ursäkt hehe. Har varit sjuk i princip hela veckan. Det började ju på lalandia men förkylningen gick aldrig över och sen har jag bara mått skit. Var hos doktorn idag, hade virus i örat men fick ingen medicin. As usual. "Ta näspray och panodil." Åh, fuck you. Nej men det är lite bättre nu, ska ju på bröllop imorgon vilket betyder att jag måste bli frisk! Ska till och med sjunga, vill helst inte låta som en täppt get då. :) 
 
Annars har inget roligt hänt, fredag idag vilket egentligen bara är tråkigt för jag vill till skolan. Var i skolan i torsdags, klarade 2 lektioner sen fick jag gå hem. Lovely... hoppas ni har haft en bra vecka! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0