set me on fire and burn all my walls down

2013-04-13 / 18:41:53 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola! Efter skolan igår gick jag och Ingrid till thai lina för att hämta en meny och sedan till oj för att köpa kladdkaka. Och efter det vidare hem till mig. Slappade, snackade, var övertrötta till ungefär 6 när Maria kom. Beställde kina mat, hämtade kina mat, åt kina mat. Sedan låg vi bara och tramsade oss hela kvällen i princip. Men efter några timmar börjar alla må as illa och få ont i magen. Så ingrids pappa hämtade henne, maria körde moppe hem och jag somnade så fort huvudet hamnade på kudden (efter jag hade bajsat). Så antagligen var det väl något i maten.... tråkigt men det var en rolig och mysig kväll i alla fall! :)
såhär mysigt hade vi det. Be jealous.

Idag däremot mådde jag bra igen. Gick upp runt tio och tränade direkt. 30 minuter på springbandet och 20-30 minuter styrke. Kändes bra! Sen kom min moster med familj och hälsade på, annars har jag bara läst typ. Läser just nu "var är Alaska" av John Green. Så braa. Den där John Green är verkligen ett geni. Jag har en tendens att kalla alla jag tycker om ett geni, förutom mina vänner. De är inte genier... hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0