your lips are calling me like they wanna do something

2013-04-28 / 13:07:16 / Allmänt / 0 kommentarer
^ Bilder från pw igår, såå fint väder! 
 
Heeej! Vaknade runt 10 och har sen dess kollat på vänner, tränat, duschat och gjort ve mig. Endast plugg kvar. Gött. Alltså det är SÅ skönt att träna, man känner sig typ tom om man inte gör det när man väl har kommit in i det? Strange. Om någon timme ska jag med pappa och lämna ut typ kort till kunder, eller något. Ska även försöka klämma in en tur till elgiganten och kolla på videokamera till mig :) Hade verkligen världens konstigaste dröm inatt.. shit, kommer verkligen ihåg den i typ detalj också. As konstigt. 
 
Funderar på att ha en frågestund, eller kanske sån "saker ni inte visste om mig" eller "the friendship test" i en videoblogg? Fast då måste jag ha någon att göra det med ;) Åh shit vad forever alone jag lät där... 
Hoppas ni får en bra söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0