Åre 2013

2013-08-05 / 18:17:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Inatt kom jag hem efter 13 timmars bilresa. Blev bemött av hoppade hundar, kramar och räkmackor. Klagade inte kan jag säga. Somnade ganska snabbt efter räkmackor och en dusch och sov till typ elva idag. Sen har jag och mamma varit på maxi + fixat med mina hyllor. Världens ostabliaste jävlar kan jag lova, fyfan... men det funkar! Tror jag. De kanske trillar ner inatt. 
Har ju då varit i Åre med E & M, deras pappa och deras pappas kompis. Det har varit jätte mysigt och roligt hela resan! Försökte shoppa, men utbudet var inte så bra haha så jag och Ebbis gick och fikade istället. Väldigt gott. Men vi var i alla fall uppe på 'berget' och utsikten var ju otrolig! Men ja, hela resan har varit lika rolig som våra roadtrips alltid är :) 
tripp, trapp, trull... dör
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0