i can make the stars dance

2013-08-15 / 20:48:04 / Allmänt / 1 kommentarer
Idag har jag varit på väla med Nicole och Maria, mycket mysigt :) Hittade en ny skolväska och en ny penna. Så det är perfekt. Men nu är jag pank. Till typ tisdag. Men dom pengarna ska sparas till Köpenhamn den 31! Efter väla tog jag bussen hem till min mormor där min mamma var, åt och umgicks bara. Sen kom min moster och kusiner också. Har precis kommit hem så nu ska mamma snart göra blonda slingor på mig och sen ska vi kolla någon skräckis väl! Puss. Hoppas ni har haft en bra dag! :) 
kände att det inte var så lönt att fota pennan...

Kommentarer
Postat av: MARIA

JO FOTA PENNAN!!!!!

Svar: Man ser ju inte det coola med den på bilden! :'''(((((
Izabelle Bw

2013-08-15 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0