i would never let you run away alone

2013-08-25 / 21:28:38 / Allmänt / 0 kommentarer
Hola! I fredags hade vi insparkning i skolan. Vi fick gå runt i helsingborg och göra olika utmaningar typ. Bland annat bada i en fontän, beställa i mcdriven osv. Vi slutade redan 11 men halva klassen stack ner till stan för och beställa fika på Ebbas fik och sedan sätta oss i stadsparken. Kunde dock inte stanna så länge. 
 
Igår stack jag ner i stan med E & M för och fika. Längesen jag träffade dom så det var väldigt mysigt :) Efter gick vi runt i stan lite och bara kollade och hade det mys. På kvällen blev det bara mys med film och godis! 
 
Idag hämtade pappa oss tidigt, körde till väla och biltema och sedan vidare på kalas hos min kusin. Fick hem mina dr.martens häromdagen men självklart var de för stora. Så himla typiskt. Så skulle åka till väla för och prova  så 37:orna verkligen passade mig. Så ska antingen beställa nya eller köpa på väla, tar svarta nu istället. Så egentligen var de ju bra att de var för stora eftersom jag ångrade mig med färgen ;) 
Nu sitter jag hos mamma och vi ska snart se wallander! Mys och ett bra avslut på helgen! I morgon är det skola igen och efteråt ska jag, Hil och Nic se MORTAL INSTRUMENTS. Men det tar vi i morgon! Natti.
Dessa kom även idag:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0