our love was made to rule the world

2013-08-08 / 21:17:00 / Allmänt / 0 kommentarer
De senaste dagarna har det inte hänt så mycket, men ändå hänt saker. Haha vet inte hur jag ska lägga fram det. Har knappt varit hemma men ändå har det inte HÄNT något liksom...
I tisdags följde jag med pappa till hans bror som fyllde år, igår slappade jag ganska mycket och sen gick jag, mina bröder och min mamma upp till pappa och var där ett ganska bra tag och sen gick vi hem igen. Idag skulle vi egentligen till Ystad för och gå på cineteket och sen till stranden, men eftersom det har regnat hela dagen så ska vi ta det på lördag istället. :) 
Så har istället kollat ikapp mistresses idag, och sen tog jag bussen in till stan för och möta upp pappa för och sedan köra till Emporia. Skulle kolla på ett par jeans på Hollister men tyckte de var för dyra så får se nästa vecka. Behöver verkligen nya jeans! 
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta ett bad och sen läsa lite... eller kolla på någon serie :) Puss och ha en bra kväll! 
pappa vill nu hädanefter bli kallad greven. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0