Teen choice awards 2013

2013-08-15 / 21:35:19 / Demi Lovato / 0 kommentarer
Såg TCA häromdagen. Är bara tvungen till att lägga ut lite videos. 
Först Lea. Åh herregud vad jag grät när jag såg detta. TCA sändes på natten så såklart var hela tumblr, instagram osv osv fullt med detta så jag var ju beredd. Men höll mig ändå från att läsa vad hon sa tills jag kunde se det själv. Shit vad stark hon är, att bara kunna stå där och säga allt det. Jag kände inte ens honom och jag hade inte ens klarat det. Förstår ni då liksom... #proudofLea ♥
 
Och sen såklart dessa perfekta personernas framträdanden:  
Kan vi alla bara hålla med om att Demi har världens bästa röst? Och älskade one direction... ni är underbara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0