The start of something new

2013-08-21 / 20:23:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej! Shit kan inte förstå att jag inte har bloggat om de första dagarna på gymnasiet! Whaaat. Jag som alltid brukar vara så ordentlig med sånt haha! Ja jag började då i måndags. Åkte bussen in med mina babes och sedan hoppade jag och Nic av vid Olympia. Alla skulle samlas i aulan och sen blev vi indelade i klasserna. Och då fick jag ju lämna Nicole eftersom vi inte skulle gå i samma klass. Det var riktigt nervöst, allvarligt talat. Brukar ändå vara ganska självsäker och så men det var verkligen obehagligt när man inte kände NÅGON. Men dessa tre dagarna har gått bra, är med ett gäng härliga tjejer och ibland några killar :) Det känns fortfarande ovant och konstigt men det har ju bara gått tre dagar, så det är ju en vanesak! Taco hej! 
ny klocka! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0