you held me down but i got up

2013-08-16 / 23:28:19 / Allmänt / 0 kommentarer
När jag kom hem till pappa idag hade Sara köpt en ny kalender, ett nytt pennskrin samt fullt med pennor och sånt inuti! Så sjukt snällt! OCH JA, jag tänker ha Buffy på framsidan av kalendern fast jag börjar gymnasiet. I don't give shit! ;) HAHA. Nej men seriöst, tänkte först ha Justin men fick tänka ett steg längre. 
Ska snart se skräckfilm med mamma, conjuring. OMG. Den verkar så sjukt bra och till och med läskig!! Har vääldigt höga förväntningar på den så får hoppas den är så bra som jag tror. 
 
FÖRRESTEN. VET NI, VET NI, VET NI. JAG SKA FÅ DR.MARTENS. ELLER RÄTTARE SAGT, DE ÄR REDAN BESTÄLLA. ÅH ÄR SÅ LYCKLIG. Ni vet ju hur länge jag har velat ha dom?!?! 
bild från weheartit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0