Ystad

2013-08-11 / 13:55:00 / Allmänt / 0 kommentarer
Igår var jag och min familj i Ystad. Det tar ju ett tag med tåg dit men sen blev tåget försenat också... jag läste typ hela tiden så för mig spelade det inte så stor roll men ändå. När vi kom dit åkte vi nästan direkt till cineteket. Man fick prova på blue-screen och sen var där as mycket rekvisita från wallander filmerna. Mitt Wallander-hjärta skrek av lycka. Det var litet men det räckte verkligen, så himla kul att få se! Efteråt gick vi och åt thaimat utomhus i det fina vädret. Vi skulle egentligen till stranden också men det började mulna så vi åkte hem :) 
En outfit som Linda har på sig i en av filmerna. 
deras skåp.
Wallanders vardagsrum.
Tidningen som användes i "mastermind".
Tavlan från "mastermind".
blue-screen var kul! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0